FANDOM

291249 pozuu utau-defoko Ta strona jest jeszcze niczym mały, wystraszony utauloid. Być może znajdują się w nim niekompletne lub niepoprawne informacje. Defoko byłaby z ciebie dumna, gdybyś pomógł mu się rozwinąć.
Namine Ritsu - 波音リツ - なみねりつ
Conceptart Ritsu official syusei
Płeć Mężczyzna (crossdresser)
Wiek

6 lat (oficjalnie); 19 lat (fanowsko)

Wzrost 156 cm
Waga

25 ton (oficjalnie); 75 kg (fanowsko)

Typ/model Vipperloid/73
Autor Projekt zbiorowy
Ilustrator Zenigame aka. Caffein
Dawca Głosu Canon
Narodowość Prawdopodobnie Japończyk
Rasa Nieznana
Data wydania 12 października 2009
Linki Oficjalna witryna Nowsza witryna Namine Ritsu Wiki Anglojęzyczna UTAU wiki

Namine Ritsu jest UTAUloidem typu Vip@loid, jest jednym z Vipperloidów, jego model to 73. W jego imieniu Namine oznacza "fala dźwiękowa", a Ritsu to "rytm", "reguła", a także "tonacja". "Ritsu" może równie dobrze być japońskim odpowiednikiem słowa "troll" pisanym od tyłu. Jego atrybutem jest kapusta pekińska. Urodziny obchodzi 12 października 2003 roku. Inne Vipperloidy to Kasane Teto, Miko Ooka, Tei Sukone oraz Yokune Ruko . Ritsu narodził się 2 października 2009 z wątku na 2Chan News Flash VIP nazwanego "Zróbmy fikcjonalego Voc@loida trolololo". Stał się on jednak prawdziwym voicebankiem używanym w syntezatorach śpiewu UTAU i UTAU-Synth. Jego postać sama w sobie nie jest zastrzeżona, ale jego części typu ilustracja, voicebanki, itp. posiadają prawa autorskie.

OsobowośćEdytuj

Ritsu jest crossdresserem (okamą) czyli przebiera się w ubrania przeciwnej płci. Jest cool. Jego piersi (rozmiar D) to system obronny (wyrzutnie rakiet). W talii ma 71 centymetrów, a w biodrach 1000. Nienawidzi Japonii oraz wszystkich ludzi (mizantropia) za to uwielbia Koreę Pólnocną i czipsy czekoladowe. Jego specjalność to psoty i niegodziwości (jego ulubionym atakiem są tortury sutkami), nie radzi sobie za to w utrzymywaniu miłych relacji z innymi. Jego frazą promocyjną (catch copy) jest "siła somotności", a ulubionym powiedzonkiem "heh, złapałem Pikachu!". Posiada alternatywną formę, którą jest młody żółw japoński.

HistoriaEdytuj

w trakcie budowy

GaleriaEdytuj

VoicebankEdytuj

Ritsu jest voicebankiem śpiewającym po japońsku, oraz kodowanym w Hiraganie. Konwersja na Romaji jest wymagana dla zachodnich użytkowników UTAU.

Mimo, że Ritsu jest jedynie crossdreserem (Okamą), co oznacza że wciąż jest chłopcem, brzmi jak kobieta.

Prawdziwe imię dawczyni głosu to Miko Notoma (野苫みこ), znana z roli seiyuu do bohaterki Mamiko Noto (能登麻美子).

Ostatnie wersje CV oraz VCV są dostępne na oficjalnej stronie Ritsu.

Namine Ritsu: SINGLE VOICE VER. 1.0 (波音リツ単独音 Ver 1.0)
Optymalne gatunki Requiem

(typ pogrzebowej muzyki)

Optymalne tempo 45-120 BPM
Aliasy hiragana
Ilość próbek 168
Optymalny zakres D3-D4
Wersja 1.0
Przykładowa piosenka Eternal Force Blizzard

Zalety

Voicebank jest bardzo wysokiej jakości.

Słabości  Nieznane.